Утврдување на потенцијалната побарувачка за Вашиот производ/услуга е клучна за успех на бизнисот. Една од 5те најголеми причини за пропaѓање на повеќето start-ups уште во првата година е непознавање на пазарот и таргетираниот сегмент на потрошувачи.
Истражувањето на пазарот е првиот чекор кој се презема уште при формирањето на бизнис идејата со цел:
Примарно пазарно истражување
Алатки: Интервјуа со фокус групи, онлајн анкети, интервјуа со потенцијални потрошувачи
Резултат: Детални информации во однос на просечната потрошувачка на потенцијалните клиенти на слични производи, перцепцијата на потрошувачите за брендот, можни подобрувања на производот/услугата
Резултат: Детални информации во однос на просечната потрошувачка на потенцијалните клиенти на слични производи, перцепцијата на потрошувачите за брендот, можни подобрувања на производот/услугата
Секундарно пазарно истражување
Алатки: Анализа на јавно достапни информации
Резултат: Детални информации за вредноста на пазарот во релевантната индустрија, тековна состојба на пазарот и потенцијал за раст, последни пазарни трендови и водечки технологии, конкуренција
Резултат: Детални информации за вредноста на пазарот во релевантната индустрија, тековна состојба на пазарот и потенцијал за раст, последни пазарни трендови и водечки технологии, конкуренција
Извештај и препораки
Алатки: Дескриптивни и инференцијални статистички методи
Резултат: Извештај кој дава целосна слика на состојбата на пазарот кој ќе овозможи донесување на рационални одлуки. Препораки во форма на акционен план за поефикасно лансирање на производот. Споредба на KPI
Резултат: Извештај кој дава целосна слика на состојбата на пазарот кој ќе овозможи донесување на рационални одлуки. Препораки во форма на акционен план за поефикасно лансирање на производот. Споредба на KPI
Процесот на работа е многу едноставен:
Имате дополнителни прашања?
Ќе ни биде задоволство да ги одговориме и да Ви помогнеме во процесот на почнување сопствен бизнис