Стратешко планирање

Стратешкиот план е документ кој ги дефинира долгорочните цели на една компанија, како и активностите кои треба да се преземат за да се постигнат овие цели. Всушност, стратешкиот план е водич како да се постигне раст на бизнисот. Мора да знаете која е вашата крајна дестинација, но истовремено да имате дефинирано и неколку рути за да стигнете до таму. Најзначајните области во планот се: маркетинг, производство и финансии.  Маркетингот вклучува: пазарно истражување, таргет пазар, позиционирање на производот и ценовна стратегија. Производството дефинира области како добавувачи, процедури за контрола на квалитет, потребна опрема и работна сила. Финансиите вклучуваат проекции на Биланс на успех и Извештај за готовински текови, како и Анализа на прагот на рентабилност и SWOT анализа.   

Зошто е значајно постоењето на стратешки план?

Визија и мисија на компанијата

Во детали се дефинира која е целта на постоењето на компанијата, која потреба на потрошувачите ја задоволува и како ги подобрува нивните животи, што треба да постигне во иднина

Цели на компанијата и SWOT анализа

Се дефинираат целите кои мора да бидат јасни, мерливи и квантифицирани. SWOT анализата ги потенцира слабостите и јаките страни на компанијата и начини за олеснување на работењето и постигнување раст

Акционен план за постигнување на цели

Вклучува кој што работи, кои се крајните рокови за завршување на активностите и потребни ресурси. Особено се фокусира на најзначајните области: продажба и маркетинг, оперативно работење и организациона структура

Финансиски проекции и KPI индикатори

Проекцијата на основните финансиски извештаи: Биланс на состојба, Биланс на успех и Извештај за готовински текови, но и индикатори кои го следат остварувањето на целите

Подготвени сте да ја однесете Вашата компанијата на следното ниво на развој?

Доколку имате некои дилеми, побарајте не за да можеме да поразговараме и да ви помогнеме во креирањето на успешна стратегија од која вашата компанија ќе има долгорочни бенефити.