Стратешкиот план е документ кој ги дефинира долгорочните цели на една компанија, како и активностите кои треба да се преземат за да се постигнат овие цели. Всушност, стратешкиот план е водич како да се постигне раст на бизнисот. Мора да знаете која е вашата крајна дестинација, но истовремено да имате дефинирано и неколку рути за да стигнете до таму. Најзначајните области во планот се: маркетинг, производство и финансии. Маркетингот вклучува: пазарно истражување, таргет пазар, позиционирање на производот и ценовна стратегија. Производството дефинира области како добавувачи, процедури за контрола на квалитет, потребна опрема и работна сила. Финансиите вклучуваат проекции на Биланс на успех и Извештај за готовински текови, како и Анализа на прагот на рентабилност и SWOT анализа.
Зошто е значајно постоењето на стратешки план?
Визија и мисија на компанијата
Цели на компанијата и SWOT анализа
Акционен план за постигнување на цели
Финансиски проекции и KPI индикатори
Процесот на работа е многу едноставен:
Подготвени сте да ја однесете Вашата компанијата на следното ниво на развој?
Доколку имате некои дилеми, побарајте не за да можеме да поразговараме и да ви помогнеме во креирањето на успешна стратегија од која вашата компанија ќе има долгорочни бенефити.